Kuinka saada lisää lemmikinhoitoasiakkaita
Lemmikinhoitajana haluat tarjota rakkautta ja huolenpitoa söpöille koirille ja muille lemmikeille. Mutta miten päästä alkuun, kun sinulla ei ole vielä asiakkaita? Ja kun saat ensimmäiset asiakkaasi, kuinka ylläpitää vauhtia tasaisella liiketoiminnalla?
Täältä voit lukea muutamia vinkkejä, joiden avulla voit saada lisää lemmikinhoitoasiakkaita ja kasvattaa Pawshake-lemmikinhoitoliiketoimintaasi.
Verkostoidu muiden lemmikkeihin liittyvien yritysten kanssa
Tee yhteistyötä paikallisten eläinlääkäreiden, lemmikkikauppojen ja trimmaajien kanssa viemällä heille tietoa palveluistasi, ja vastineeksi voit vaikka jakaa heidän esitteitään omille asiakkaillesi. Luomalla suhteita muiden lemmikkeihin liittyvien yritysten kanssa, voit tavoittaa suuremman yleisön ja laajentaa asiakaskuntaasi.
Jaa sosiaalisessa mediassa
Sosiaalinen media on loistava tapa tavoittaa potentiaalisia asiakkaita ja esitellä palveluitasi. Kopioi siis profiilisi URL-osoite ja jaa se suoraan Instagramiin, Facebookiin ja Twitteriin. Ja muista käyttää postauksissasi avainsanaa "lemmikinhoitaja" lisätäksesi näkyvyyttä.
Tarjoa loistava ensivaikutelma
Pawshake-profiilisi on tilaisuutesi tehdä loistava ensivaikutelma lemmikinomistajiin. Muista siis sisällyttää profiiliisi yksityiskohtainen kuvaus lemmikinhoitokokemuksestasi sekä tarjoamistasi erityispalveluista. Liitä mukaan myös runsaasti värikkäitä, selkeitä kuvia itsestäsi lemmikkien kanssa, sekä kotisi tiloista, mikäli tarjoat päivä- tai kotihoitoa omassa kodissasi. Voit myös harkita alennuksen tarjoamista uusille asiakkaille houkutellaksesi heidät kokeilemaan palveluitasi.
Pyydä suosituksia
Puskaradio on yksi parhaista tavoista saada lisää lemmikinhoitoasiakkaita. Siksi kannattaakin rohkaista nykyisiä asiakkaitasi lähettämään lemmikinhoitoprofiilisi ystävilleen ja perheelleen. Muista kiittää asiakkaitasi heidän suosituksistaan ja osoittaa heille, että arvostat heidän tukeaan!
Toimi vapaaehtoisena lemmikkeihin liittyvissä tapahtumissa
Osallistu paikallisiin lemmikkeihin liittyviin tapahtumiin, kuten rescuekoiratapahtumiin, koiranäyttelyihin ja hyväntekeväisyystapahtumiin. Tämä on loistava tilaisuus tavata uusia asiakkaita ja heidän pörröisiä ystäviään, sekä samalla mainostaa omia palveluitaan.
Tarjoa monia eri palveluita
Mitä enemmän palveluita tarjoat, sitä todennäköisemmin potentiaaliset asiakkaat varaavat sinut. Tämän vuoksi, jos sinulla vain on mahdollisuus, harkitse kaikkien palveluiden tarjoamista, mukaan lukien kotikäynnit, koiran ulkoiluttaminen, päivä- ja kotihoito, sekä talovahtipalvelu. Muista mainita myös mahdolliset erikoislemmikinhoitotaitosi, kuten koiran koulutus ja trimmaus!
Yhteenvetona voidaan todeta, että on monia erilaisia tapoja saada lisää lemmikinhoitoasiakkaita ja kasvattaa Pawshake-lemmikinhoitoliiketoimintaasi. Joten, mitä enää odotat? Aloita lemmikinhoitopalveluidesi mainostaminen jo tänään!